.

.

دریافت کد باکس راه عشق

راه عشق

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست 

آن جا جز آن که جان بسپارند چاره نیست

هر گه که دل به عشق دهی خوش دمی بود

در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

از چشم خود بپرس که ما را که میکشد

جانا گناه طالع و جرم ستاره نیست

او را به چشم پاک توان دید چون هلال

هر دیده جای جلوه آن ماه پاره نیست

فرصت شمر طریقه رندی که این نشان 

چون راه گنج بر همه کس آشکاره نیست

نگرفت در تو گریه حافظ به هیچ رو

حیران آن دلم که کم از سنگ خاره نیست

 



نظرات شما عزیزان:

fafa2014
ساعت22:30---1 آذر 1393
بسیارررررررر عالی
لااااااااایک


ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت18:48---20 آبان 1393
سردم که می شود
تمام ِ اجاق هایِ جهان
برایم عشوه گری می کنند
اما من
تصمیم خودم را گرفته ام
برایِ گرم شدن
باید که تا آخر عمر
دنبال دست هایِ تو باشم . . .
.


عاشق
ساعت10:51---20 آبان 1393
سلام
من معمولا هر شب مطالبتون رو ميخونم
ممنون ميشم بيشتر مطالب عاشقانه
و اشعار عاشقانه بزارين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:دلنوشته های من,راه عشق,عشق,عاشقانه, ] [ 8:52 ] [ عادل ]
[ ]